Sabriyeinall Kızlar ben bebeklerden korkuyorum ufak tefek oldukları için o yüzden bebeğim biraz iri olsun istiyorum şuan 30. Haftamız ve 1533 gr dedi doktor sizlerin kaç gram önden gidenler gebelikte neler tüketti ?
Bett_blog Sabriyeinall valla çiçeğim özellikle süt yoğurt peynir yumurta ceviz badem fındık sade soda muz tahin pekmez (bazen) bunları sıkça tükettim 31.hafta 1700gr 42cm 34.hafta 2700gr 46cm 35.hafta 2800gr 48cm 36+6 hafta 3200gr 50cm şuan 37+1deyiz cuma son randevumuz var (37+3de) doğumumuzda 3ağuatos 38+0da olucak bakalım🥰 alırız maşAllahınızı kızıma🤲🏻🐣❣️
Sabriyeinall Nrgl_glbhr123 evet benimde 30+2 de 1533 dü Pazartesi günü doktordum gayet iyi dedi ama biraz ileriden gitsin istiyorum ciddi anlamda çevremde bugüne kadar ufak olan bebeklerin hiç birine dokunamadım kendi bebeğime karşıda öyle olur diye korkuyorum en azından biraz büyük ve boylu olursa yeni doğmuş gibi değilde aylık bebek gibi daha rahat olurum diye düşünüyorum