Bu haftalarda düzensiz hareket edeeler zaten merak etmeyin. Ben gebeliğim boyunca çok defa antibiyotik kullandım. Grip oldum , kanımda enfeksiyon vardi ,idrar yollarında vardi , vajinal enfeksiyon vardi kutu kutu ictim. Enfeksiyon erken doğuma bebekte farklı rahatsizliklara sebep olduğunu için doktor önerdikten sonra kullanmak gerekiyor bence. Zarar olacak olsa vermez