Ilaydaa_ Kızlar kasıklarda kramp yaşayan var mı böyle yürüyünce giriyor duruyorum girince sonra geçiyor neden oluyor acaba 38+5 im
Busrag_ Ilaydaa_ 34den beri bende de var.Doktor normal vücut hazırlanıyor dedi.Magnezyumu duzenli kullan dedi
Ilaydaa_ GamzeCan diz kapaklarımda da ağrı oluyor bugün ntsde 40 çıktı sancım yükselmedi bekliyorum ne zaman gelicek bugün kramp ve ayak ağrısı oldu
Mrvtkn Benimde kasıklarıma ağrı giriyor özellikle yatarken yatakta dönerken acaba sancı mı diyorum ama nst de hiç sancım çıkmıyor bende 36+5
Ilaydaa_ Mrvtkn benimde sancım çıkmıyor bekliyoruz 38+6 olduk bugün 40 a kadar bekliyicek galiba bebiş doğsun istiyorum hayırlısıyla