Daaammllaa endıselenmenıze gerek yok.erken dogma gıbı bısey olmuyor,gelısımı guzel oldugu ıcın veya bazı ultrason aletlerı yanlıs gosterebılıyor.ılk oglum ıkı hafta onden gıdıyordu ve 4 kg dogdu.ıkıncı oglum hep haftasıyla uyumlu gıdıyordu 3500 kg dogdu.suanda da 3.ogluma hamıleyım.hep ıkı hafta ılerıde cıkıyor.bakalım 2 ay sonra gorucez İnşallah boyunu kılosunu😃