Elif_Eda Kızlarr nasılsınızz ?? Nasıl gidiyor hamilelik kendinizi nasıl hissediyorsunuzz ? Hazırlıklar ne durumda☺️☺️ Ben dün başladım yıkamaya kıyafetleri hem ütüle hem as derken hala bitmedi siz neler yaptınız ya da yapıyorsunuzz 🙈🙈
Burcu4135 Elif_Eda bizde bugun 31 haftalık olduk. Esyaların hepsi hazır agustosun 7 si gibi annem gelecek. Kıyafetleri yıkayıp ütüleyecegiz. Eylül bası da cantayı hazırlarız. Doktorumun verdigi tarih 21 eylül ama bebegin keyfine kalmıs tabi :)
tcasl Elif_Eda bizde bugün 31 haftalık olduk 😍 daha çok eksiğimiz var yıkayıp ütülemeye baslayamadim 😢
Elif_Eda metehaninannesiii Kolay gelsin canımm sıcak havada da hiç çekilicek gibi değil ama yavrularımız herşeye değer 🙈 Yanıma pervaney slıp yapıyorum valla bir de canım soğuk suyum 😆❤️
metehaninannesiii Elif_Eda saol canim benim allahtan öğleden sonra evim buz gibi oluyorda rahat ediyorum o konuda 😂😂
Elif_Eda Burcu4135 Vallahi bizim 9 eylülde doluyor 36 haftamız doktor hazırlıklı ol dedi ☺️☺️Bakalım benimde annem 5 inde gelicek mesafemiz uzak olduğu için geldiğinde bavulu hazırlıcaz anca 😊
metehaninannesiii depsizoo yok gi sende daha bugün paylaşım yaptım hastane çantası kıyafetleri yıkadım diye 😂😂😂
Elif_Eda tcasl Vallahi başla canım uzun sürüyor renklileri beyazları ayırdım pikeleri nevresimleri ayrı syrı ayırıp yıkadım bir nevresimler kaldı 😊😊 Zor oluyor bir asıyorum bir ütülüyorumm güzel oldu hrpsi bir anda olsa sıkılırdımm..Ütülediğimi yerleştirdimm tavsiyemm o hepsini bekletme
Elif_Eda Burcu4135 Yok canım normal istiyorum da kızım haftasına göre önden gidiyor ve baya hareketliydi bir önceki randevumda bu sefer yarın ne dicek doktor bilmiyorum da öyle dedi..36 dan sonra pek durmayabilir herşeyini hazırla hazırlıklı ol demişti tabi durumlar ne gösterir bilmiyorum kızımın duruşuna benim normal doğuma hazır olup olmadığıma bağlı eğer zaten uygun değilse mecbur istemesemde sezeryan olacak..
Alyaesmaa Elif_Eda 32+4haftalık oldum kıyafetlerini yıkadım ütüledim hastane çantamı bugün hazırladım hazırda duruyor ne olur ne olmaz diye😊
Elif_Eda Alyaesmaa En iyisi canım bende haftaya perşembe Allah nasip kısmet ederse annem gelicek onunla hazırlıcaz bende 32 hafta olmuş olucam bakalım 😊😊