AnneHilal avent almıştım fakat hastanede baş hemşire emzik vermeyin konulu güzel bir sohbetimiz olmuştu ve hiç kullanmadık biz. 4 buçuk aylık şu an bebeğim. İhtiyac da olmadı. Belki siz de ihtiyaç duymazsınız ben sanki olmazsa olmaz şartmış gibi lanse edilmesini artık yanlış buluyorum.