30 haftalığım oncesinde 3 kez radyoloji de detayli ultrasonda böbreklerden biri gorulemedi haftam ilerleyince netledir dediler.perinatolojiye gönderdiler ve sağ böbreği yerinde sol böbreği görülemedi.
Biraz yazı okudum moralim bozuldu.tek böbrekli olan etrafında nasıl hayatını devam ettiriyor.eger çalışıyorsa böbreği tuz suz fazla kilo aldırmadan sitres vs olmadan belli yasa gelene kadar söylenmemesi gerektiğini bu şekilde dikkat edip kontrollerini yaptırınca hayatı olumsuz etkilemeyecegini okudum doktorum da böyle söyledi.
Bazı yazılar okudum doğumdan 5 ay sonra tek böbreği olan bebeğin böbreği çalışmıyor tedavi süreci var ve annesi böbrek veriyor.uzuldum acikcasi. Diğer organlarında vs bi sıkıntısı yok. Herşey allahtan fakat bilinen dikkat edilmesi gereken neler var bildiğiniz cevrenizde tek bobregi olup yasayan insanlar neye dikkat ediyor nasil yasiyor bilgisi olan anlatabilir mi. Doktor kontrolune gidince acikca sorup danisicam detaylica sadece yasayip hayatini saglikli idame ettirmek adina neler yapilabilir.erken yaşta söylememek gerekirmiş bende soylemicem tabi ki etkilenmesin. Ailemizde vs böyle bi durum yok böbrek leiligli sorunlar artık çok sık görülüyor.tek böbrekli hamile hastalarımız var diyor doktor korkma dediler biraz üzülüyorum daha küçücük ve böbreği çalışmazsa süreç nasıl ilerler bilemiyorum.ilk defa böyle çok onu kaybetmekten korktum acikcasi😞