Aanneoldumm 32+3 den selamlar 🖖 bugün doktordan geliyorum oğlusumun kilosu 1900 sizce nasıl ? sizin bebislerin kilosu nasıl ? ve hareketleri ne durumda aşırı hareketli mi ?
Elif_Eda Aanneoldumm Bizde yarın doktora gidicez 31 hafta olmuş olucaz bakalım ne kadar olmuşuzz yazarım buraya ☺️☺️ Bence kilosu gayet iyi
Aanneoldumm Esraali maşallah kilosu iyimis bebişin 🧿 Aynen artık çok fazla belirginleşti hareketleri demekki herkesin böyle ben bl benim böyle zannediyordum :)
Redpepper 31+5 1800 gr, hareketleri de normal bazen daha hareketli bazen de daha hareketsiz oluyor, sadece büyüdükçe yer değiştirme dönme gibi hareketleri biraz canımı acıtıyor
Cankus 33+2 de yani pazartesi günü muayenede ikizlerimin biri 2.121 gr digeri 2.290 gr di makat gelisliler bu saatten sonra doneceklerini sanmiyorum sezeryan olucam heralde
Tugbissss Aanneoldumm valla söyle yorumlara bakınca en zayıf benimki kalmış ama neyse sağlıklı olsunda kilo çok önemli değil :)
Cankus Aanneoldumm sorma hele bu sıcaklarda çok zor ama olsun hiç şikayet etmiyorum ben 7 sene bekledim bu günleri 🥰 rabbim öyle güzel yardım ediyor ki ❤
Cankus Prensmmmm kuzum ben 33+2 de gittim biri 2.121 kg diğeri 2.290 kg dedi seninkilerinde kg iyi bu haftalarda birden kilo alıyorlar sakın az diye strese girme