Merhaba hanımlar . Hsg yani rahim filmi çekileceğim. Gideceğim doktor da adetin 9,10. Gününde filmi çekeceğini söyledi sma benim adetim zaten en fazla 7 gün sürüyor. Şimdi öyle olunca da 9.10. Günde mi çekilmeli yoksa 5. 6. Günde mi çekilmeli? Konuyu araştırmış veya bilgisi olanlar var mıdır?