bebegimvebennn Ahşap beşik aldım, park yatak bana çok sıradan geliyor, çok dandik görüntüsü bana göre, anne yanı sepet beşik flan da çok kullanışlı değil çevremdeki arkadaşlardan biliyorum boşa masraf, onun yerine burada bir mağazadan ahşap beşik aldım, yan tarafı inip, yatakla bir de oluyor, bir nevi anne yanı misali, oldukça da büyük bir beşik 😊👍