Melikecskn2303 Meraba anneler 38+3 günlük hamileyim sırt ağrım ve bel ağrım çok yoğundu acile gittim 1 cm açıklık ve rahimde yumuşama var dendi sizce doğum ne zaman gerçekleşir
irorkay Melikecskn2303 beş ve sırt ağrınız ne şekilde idi acaba? Nasıl bir ağrı idi? Kemik ağrısına mı benziyordu. Ben de şu an 38+3 üm. Gece özellikle uyurken belim ve sırtım ağrıyor. Kemik ağrısına benzer ama.
ayseeeeeeee Melikecskn2303 açılma hızlı ilerlerse birkac gün icinde gelebilir diye tahmin ediyorum hadi hayirlisi🙏
Minikturtageliyor Melikecskn2303 bende şuan yumuşaması için elimden geleni yapıyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤩
Melikecskn2303 Minikturtageliyor kaç haftalıksınız ilk gebeliğim pek bilgim yok yumuşama olunca doğum yakın mı demek
Minikturtageliyor Melikecskn2303 benimde ilk gebeliğim 39+0 doktorum rahmin yumuşamamış dedi 🥺 doğum için yumuşamasını, açılma olmasını bekliyorum
irorkay Melikecskn2303 aynen benim de öyle oluyor ve bacaklarıma kramplsr giriyor gece umarım bnwim de yumuşama vardır
Melikecskn2303 irorkay tecrübesiziz işte canım şancı ne ağrı ne bilmediğimizden herşeyi merak ediyoruz
Zeynep228 Melikecskn2303 38+1 canım bugün çok fazla alttan hissediyorum belim ağrıyor inşallah yumuşama oluyordur
Melikecskn2303 ayseeeeeeee ilk gebelikte açılma hızı biraz geç oluyormuş diye duymuştum inşallah gerçek değildir 🤦♀️