Oykum_06 Kızlar 35+3 hamileyim. Şu an bir ağrı girdi kasıklarıma şiddetli basınçlı bir ağrı oldu. Yalancı sancı mı yoksa gerçek mi ? Nişan ve su yok.
Gul-42 Oykum_06 valla aynı durumdayım aşırı agrım var ama ben daha 30 haftalıgım acaba karnım genıslıyor onun acısımı elımı tutmadan yuruyemıorum asırı acı agrı
kubrakokcan Gul-42 Benim bebek baş aşağı döndüğünden beri sizinkiler gibi şikayetlerim başladı. Hala devam ediyor 😬
kubrakokcan Gul-42 bende ilk öyle anladım döndüğünü. Sonra da alt karın ağrısı , rahimde baskı hissettim. Doktora gidince de döndüğünü söyledi 😄
Gul-42 kubrakokcan bnmde öyle karnım agrıo acıo tutuorum sureklı 😀9 agustosta kontrolum var bır sorayım