Kızlar yarın sezeryanla doğuma gircem inşALLAH şimdi sabah 8 de aç karna gel dedi doktorum annem gelcek yanımda ama ben eşimle gideyim annemi erken götürmiyeyim dedim sizce hemen doğuma alır mı zaten doktorlar 9 buçukda geliyor yani bu sezeryana alınma süreci kaç saat sürer ki bilgisi olan varmı acaba