Arhbn Kızlar, bugün belim çok ağrıyor son iki saattir şiddeti artmış durumda sanki adet olacakmışım gibi kuyruk sokumum ağrıyor resmen 😂 iki harekete gelemiyorum hemen böyle belim ağrıyo. Normal mi sizce?
Mom3834 Arhbn evet normal o haftalar aynısı birebir bende de oldu, sanırım rahimin genişlemesinden kemiklerin hareket açmaya çalışmasından 🙈
Caglaluna Arhbn benim belim değil de karnım ağrıyo ara sıra adet olacakmış gibi. Ama tabi karnımın ağrısı bazen belime de vuruyo. Doktor şiddetli olmadığı sürece hafif adet olacakmış gibi ağrılar normal dedi canım 🤷♀️
Tugce-26 Arhbn bende cok halsizim ya basim cok agriyor bugun 12+3 gunluguz ikili tarama testine girdiniz mi .
Meryemce92 Arhbn Bizde bugün 12 haftalık olduk ☺️ Bel ağrısı değilde midem bugün çok kötüydü halsiz ve yorgunum.
Caglaluna Tugce-26 ben girdim. 1 hafta sonra çıkacakmış sonuç. İnşallah hepimizin bebişi çok sağlıklıdır 🌸🤲🏻
Arhbn Tugce-26 bende 12+3üm canım daha cuma günü randevum var yaptırmayı düşünmüyorum ben ulstasyomda baktıracağım ama testi yapmaya niyetim yok
Caglaluna Kızlar yemek yeme durumunuz ne 😩 ben akşam yemeğinde aşırı zorlanıyorum. Midem almıyo öğürüp duruyorum. Ağzımda değişik bi tat oluyo. Bi ara geçti tekrar başladı 12+2 yim 🥺
Arhbn Caglaluna bende akşamları öyle oluyorum canım gündüz iyiym ama akşam başlıyor me atsam ağzıma öğürüyorum