Hmyra_01 merhabalar 32. Haftamdayım bu hafta kontrolüm vardı bebeklerin kilosu, suları iyi çıktı. Nst de de bir problem yok. Doktor ikiside normal doğum pozisyonu almıs istersen normal deneyelim dedi fakat ben istemiyorum. Sezeryan olmak istiyorum. 37. Haftaya kadar bir sıkıntı olmazsa sezeryanla alıcak.