Merhaba 29 haftalık hamileyiö ve ilk hamileliğim son 2 3 gündür bi basınç hissediyorum bebeğim bir yerde toplanıyor sem sert oluyor karnım buda beni ciddi manada zorluyor bu normal bişey mi bebek büyüdüğü için mi olur yoksa erken doğum vs sancı gibi birşey midir ?