Cok bunalmis hissediyorum 😔 cabuk yorulmak, zamanin gecmek bilmemesi, ansizin bebek gelirde endisesi ( erken dogum riskim yok ama evham iste,ve tabiki Allah bilir),onun minik tekmelerini hissedince mutlu oluyorum,sonra tekrar modum dusuyo.kendim normalde kiloluyum,saga yada sola yatinca cok uyusup agriyorum, baska da bisey kalmiyo sanirim 😔 hormonlar agir geldi galba,hep aglayasim vsr