Acemianne12 ilk bas küp küp dogruyorum düdüklü tencereye çok az su koyuyorum fazla koyma et suyunu salıyor çünkü 20 dk pisiriyorum sonra bi tavaya zeytin yağı koyuyorum biber dogruyorum iri iri onları kavurduktan sonra domatesi dogruyorum büyük şeklinde sonra da etleri atıyorum kekik pulbiber tozbiber azıcık da karabiber atıyorum hafif su koyuyorum eşim ve ben sulu seviyoruz ekmeğe banalim diye ama ekmek arası yapacaksanız çok su koymayın 20 dk da öyle pisiriyorum ocaktan indireceğim yakın tuzunu ekliyorum o kadar sonra yiyoz😂😂