Kullanıyorum zaten normaldede ilaçsız yemek yiyemem gebelikten öncede sabah ilk isim aç karnına koruyucu içmek eğer içmeden yemek yersem günüm berbat şekilde kusmayla geciyo ama bu 3.gebelik beni çok kötü yaptı her yediğini kusarmi insan yemekten ve kusmaktan tiksindim