GamzeSena hamileliğimn başından beri progestan kullanıyordm zaten. Hastanede de serumla sıvı takviyesi ve kasılmayı önlemek için nidilat isimli bi ilaç verdiler 6 saatte bir. Erken Doğum olursa diye de ciğer geliştirici iğne oldum 2 doz. Kanamam kesilince taburcu oldum. Evde progestan ve yatışa devam ediyorum ama. Doktorum yatarak bir ay daha götürür bu uzunluk dedi. İnşallah bi 35 oluruz da küvöze girmez yavrum