Eylllllll 8 yıllık sevgililik sonucu 2 aydır evliyim. 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim beklemiyorduk doktor bu ne acele dedi ailelerde öğrendiklerinde çok erken diye tepki verdiler kendimi çok kötü hissediyorum.
2609nrgl Eylllllll bence kimseye kulak asma dua et saglikla alasin bebegini kucagina bosver onlari olmayincada gec kaldin olmadi derler bebisinin kıymetini bil canim 💖❤
Aynuromerbyr12 Eylllllll niye kendini kötü hisediyorsun canım ayıp birşey degil hamile kalmak birak kim ne diyorsa desin ki sevdiğin adamın çocuğu taşımak kadar güzel birsey yok hamileliğin tadını çıkar 🤗
Lulemom Eylllllll aileleri bilmem de doktora neymiş ne acele olduğu. İnsanlar tanıdıklarını bıraktı artık tanımadıklarının da hayatlarına burnunu sokuyolar. Boşver takma kimseyi.
Yamacin-Annesi Eylllllll canim sen bebeğini doğurmak istiyor ona annelik yapıp herseyini onunla paylaşmayı istiyor musun?
Eylllllll Yamacin-Annesi Tabiki sadece beklemiyordum bu yüzden destek görmek istemiştim ama böyle tepkiler alinca kötü hissettim
_ezo Eylllllll geç yapsanız niye geç kesin bir sorunları var vs derlerdi kendimden biliyorum millete kulak asma herkes herşeye bir kılıf buluyı hamileliğin tadını çıkar
Asyamira Eylllllll Çocuk sahibi olmak tamamen sizi ilgilendiriyor bende 2 aylık evliyken hamile kaldım benim içinde erken diyenler var ama umrumda değil açıkçası ben kendimi anne olmaya hazır hissediyorsam ve çocuk sorumluluğunu alabileceğimi düşünüyorsam kimseyi ilgilendirmez bu durum ☺️
Clementinee Eylllllll hay Allahım ya 5 yıllık sevgililik sonrası 3 yıl evlilik şimdi 9 haftalık gebelik banada ne geç kaldınız diyolar 😂 Ay kime neee ??? Kimseyi memnun edemiyoruz hay Allah çok üzgünüm 😂
izmirlitazeanne Eylllllll gerçekten neden herkes o işe bile karışıyor anlamış değilim. Sevincini yaşa canım benim. Çocuk dünyanın en en büyük mutluluğu. 🥰
02112017 Eylllllll kimseyi takma rabbim sana mucizenin tadını çıkarman için bir şans vermiş onunla ol çevreyle alakanı kes karnın büyüdükçe şükür sebeplerin çoğalacak🌸 hiç üzme kendini yıllarca deneseydiniz daha mı mutlu olacaklardı boşver
Yamacin-Annesi Eylllllll ben bi buçuk senedir evliyim 3 aylik hamileyim herkes banada eeken bekleseydin dediler bende dedim kendim istedim yaptim kimene benim çocuğum ben bakicam diye ondan sonra kimse bisy diyemedi biz buradayız isteidn zaman yaz destek görürsün insalari boşver bu zamanda yakinin olmasini istiyorsun ama olmuyor iste bazen o yüzden üzme kendini gayet normal bence çok güzel bir anne olucaksin🙏
derya46 Eylllllll hemen soylemeseydiniz canim nazar deger Rabbim korusun inşaallah Üzülme hic olmayanda var Allah böyle nasip etmis canim ☺😚
ogrencianne35 Eylllllll valla kafayı yemişler 😂 bende evleneli 3 yıl oldu yeni doğum yaptım 1 sene de evlenmeden öncesi 4 yıldır birlikteyiz yani bana da erken ddiler gerçi benim eşimin ailesi tuhaflikta top nokta da farklı dünyaları var onların derdi çalışsaydım para olsaydı 😂😂 bebek oldu ya para gidiyor yazık para gitmesin
Kbryyy Bizde 8 yıldır sevgiliydik ve evlendik şu an 6.5 aylık hamileyim evliliğimin 3 ayında hamile kaldım. Ve asla pişman değilim. Çünkü biz yurtiçi yurtdışı zaten senelerce hep gezdik. Birbirimizi fazlasıyla iyi tanıdık. Ne doktor ne aile umrumda oldu. Aksine aileler çok sevindi. Napıcaktık bir kaç yıl daha mı gezecektik boş boş en azından evimizin neşesi gelecek onunla beraber gezeriz ailecek. Doktorunuza ne Allah aşkına onun ne haddine istediğiniz zaman çoluk yaparsınız veya yapmazsınız. Gerçekten böyle düşünenlere ağzının payını verin. Siz hayatınızdan mutluysanız gerisi boş.
Svural Eylllllll bende 3 ay sonra hamile kaldım daha birbirinizi tanımıyorsunuz dedi annesi halbuki senelerdir sevgiliydik şimdi ikinciye hamileyim kendileri bakıyor gibi ne gerek vardı dedi buna da o yüzden ağzı olan konuşuyor He de geç Gül hatta kimse senin hayatını yönetemez iyi bile olmuş
Yavrucuk07 Eylllllll bence o seni ve sadece eşini ilgilendiren durum oyuzden boşver milletin durumunu, biz öyle istedik de,hem 1 yil beklesen bu sefer acaba sıkıntı mi var diye yine bişeyler düşünürler.
gokcekocyigit07 Eylllllll aman bu sorular, sorunlar hiç bitmez, konuşur dururlar, salla gitsin, hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 😊🤲
Emelg Eylllllll yıllarca evlat özlemi çeken insanlar var. Ne güzel Rabbim yokluhunu aratmamış Allah sağlıcakla kucağınıza alırsan