Bebegimveben0811- 2 3 gündür idrar enfeksiyonum var daha önce de olmuştu ilaç kullanmıştım geçmişti şimdi yine tekrarladı bol su da içiyorum ama bi fayda olmadi başına gelen var mi
akgunbirsen Bebegimveben0811- paketli, şekerli şeyler yiyorsanız bırakın. İdrar yolu enfeksiyonuna sebep oluyor gerçekten.
Blueedreamssx Bebegimveben0811- Ayaklarınıza çorap geçirin ve iç çamaşırınız ıslak kalmasın kendimde bunları uygulamazsam enfeksiyonu kapıyorum malesef
Kubra5534 Bebegimveben0811- HamileliğiMin başından beri enfeksiyonla savaşıyorum şuan gene var 33 haftaligim ve doğum sancilarimi tetikliyo serumla falan durdurmaya çalışıyoruz sık sık iç çamaşırı izi değiştirin 2bucuk litre hatta 3litre şu için mutlaka bobregimde büyüme olduğu için sık sık enfeksiyon oluyorum Allah yardımcımız olsunq
leyla-kaya42 Bebegimveben0811- doktorunuza danistiniz mi? Gerekli gorulurse tek kullanimlik antibiyotiklerden baslaniyor.ben oyle atlatmistim.
Bebegimveben0811- 02112017 bu sıcaklarda bile çorap giyiyorum bugün kaç bardak ictim hatırlamıyorum o akdar çok ictim ki
02112017 Bebegimveben0811- ay sıcakta çorapta ne bileyim yani Allah yardımcın olsun bian önce biter inşallahda kurtulursun canım
Edattt Her hamilede var enfeksiyon iliskiden dolayi oluyor cogunlukla. Ic camasirinizi her gun hatta gunde iki kez degistirin ve gunde 3 litre su icin. Paketli ve asiri sekerli seyler tuketmeyin.
Aycaccelik Bebegimveben0811- canım ben ilk gebeliğimde paso enfeksiyon kapıyordum idrar yolu bol bol su yoğurt pamuklu iç çamaşır devamlı kullanmama rağmen doktorumun bana ayda bir şase yazdığı oluyordu ama korkma bebeğe öyle bi zararı yok ben enfeksiyon devam ederken normal doğum yaptım
Bebegimveben0811- Aycaccelik içimi ferahlattin Allah da senin içini ferahlatsin hakkını helal et çocuğa zarar verir kalp atışları durur falan diye korktum doktorum yarin çağırdı idrar ver dedi
Kdk Aycaccelik bendede enfeksiyon hiç geçmiyor. Bugün doktoruma normal doğumda zararı olur mu diye sordum. Enfeksiyon iç kısımlara zarar verir yırtılma daha çabuk olur dikiş atmaya çalıştığımızda daha çok kanar dedi. Biraz gözüm korktu açıkçası. SiZde böyle problemler oldu mu🙄