zeynepin_annesiiii Bebeğime park beşik ve sünger yatak aldım . Yorgan konusunda kararsız kaldım. Siz uyku tulumu gibi birşey mi giydirmeyi düşünüyorsunuz .Yorgan için kararsız kaldım tehlikeli diyorlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.
Ankara_06_ zeynepin_annesiiii Ben battaniye örtmeyi düşünüyorum. Evet yorgan biraz riskli, Allah göstermesin üstüne gelir komple nefes alamaz.
ongelukkig Benim kızım 15 aylık kışın uyku tulumu yazın battaniye de yatırdım zaten 2 yaşına kadar yorgan önerilmiyor