32 haftalik gebeyim. Yaza denk geldigi icin mi anlamadim ama su son haftalar nasil gecicek bilmiyorum.kendimi beklemekten yorulmus hissediyorum,surekli ne kdr yedigimi hesap etmek,sunu yersem gaz yapicak,sunu yersem midem dolcak bunu icemicem felan diye hesap etmekten gerildim.onun disinda surekli tetikte olmak,en ufak seye yorulmak,aksama kdr enerjim yetsin diye bisey yaparken bunu mu once yapsam,sunu mu diye hesap etmek..bunlar beni huzursuz ediyo,ztn dokunsalar aglicak haldeyim,tatile gidiyorum ondan bile %100 zevk alamiyorum,halbuki hayatim cok hareketli,hep gezip tozuyorum ama bi kenara oturunca tekrsr cokuyor dusunceler..var mi boyle seyler yasayan😔