Yenianneadayiyim benim idralımda. Bugun enfeksiyon cıktı vede hiç bi şekilde ne yanmam var ne agrım nede akıntım vardı hiç anlamadım yanı hatta 1 haftada 2 kere ıdrar tahlili aldı doktor.oyuzdem dedim belkş enfeksiyon olabilir dedğim gibş çok erken daha hamileliğinz oyuzden doktora gidin bence