sehrengiz_8 Merhaba kızlar 10. Haftama dün girdim ve yavaş yavaş bütün belirtiler kayboldu gerek mide bulanması olsun gerekse göğüs hassasiyeti tamamen azaldı. Bu belirtiler geçti mi yoksa zamanla tekrar geri gelecek mi? Aynı durumu yaşayanlar oldu mu?
Caglaluna sehrengiz_8 canım ben 9. Haftama girdiğimde mide bulantım birden kesildi. Sanki hamile değilmişim gibiydi. 12. Haftada öyle bi geri geldi ki 😂 ama herkesin farklı oluyor. Belki seninki geri gelmez ve şanslı gebelerden olursun 🌸
sehrengiz_8 Caglaluna bakalım belirti hissetmeyince acaba bir şeyler yolunda gitmiyor mu diye düşünüyordum