Kizlar benim iki üc gün önce yatakta sol tarafimdan sag tarafima dönerken karnima saniyelik siddetli bir agri girdi cokta korkuttu. Bu ilk gebeligim 17+1 haftaligiz bu arada.
Sonraki gün normal karnim agridi daha öncede oldugu gibi buna doktorum rahim büyüdügü icin normal demisti. Bugünde sol kalcama agri girdi yürütmedi beni bir süre.
Bebegimin hareketlerini hissetmiyordum henüz ama bazen saga yada sola toplaniyordu onu farkediyordum iki gündür oda yok iyice telaslandim.
Simdi sorum su biz almanyada yasiyoruz suanda türkiyede sivasta izindeyiz acaba özel hastaneye acile gitsem ultrasondan bakarlarmi?