Prematüre annelerini en iyi prematüre anneleri anlar. Bu 3. Erken dogumum 28+5 dogdu oğlum şimdi içimden bu cümle geçti keşke karnımda olsaydı erken doğmasaydı.. resmine bakıyorum bacağı mor kolu mor iğne izleri bi tane resimde ağlarken çıkmış keşke dedim keşke koynumda olsaydın annem.. 41 gün oldu doğalı çok şükür ki durumu iyi ağır şeyler atlattık ama iyiye gidiyor. Eve gelmesi icin gün sayar oldum. Şu 4 senede bi ölü iki erken Doğum yaptım toplamda 36 gün hastanede yattım günü birlik gittiklerimi saymıyorum bile doktorlarla girip doktorlarla çıkıyorduk. Öyle anlatmak istedim çok dolmuşum Allah kimseyi evladıyla sınamasın evlatlarımıza sağlıklı ömür versin inşallah