Doğum yapan anneler size birşey danışmak istiyorum
Ilk gebeliğin 36+3 haftalık hamileyim
Erken doğum riskim var
1 aydır nerdeyse sürekli serum yiyorum
Bugün uyurken afedersiniz ama sanki idrar yapar gibi sıcak bişey hissettim hemen lavaboya gidip baktım iç çamaşırım ıslanmış gördüm acaba suyum mu geldi diye düşünüyorum
Belimde kuyruk kemiği tarafında böle ağrı var kasıklarım ağrıyor batıyor doğumla alakalı bisey mi öyle çok sancım da yok ama belim acayip zonkluyor ve batıyor dogum belirtileri mi bunlar?