Arkadaşlar kesinlikle fıfuzu diyorum o kadar memnunum ki hem kalın sayfaları ve o kadar detaylı o kadar güzel ki içinde doğduğu zaman baskı için el ve ayak kiti de var görünüş olarak da çok güzel bir defter ben trendyoldan almıştım bakmanızı tavsiye ediyorum 🤙🏼