Gokce_gk_cn99 Merhaba arkadaşlar doğumu nerde düşünüyorsunuz özelde düşünenler fiyat bilgisi verebilir mi
kubrakokcan Gokce_gk_cn99 Sada hastanesine gidiyorum , orada doğum yapan bir çok tanıdığım var. Hem doktordan hem hastaneden memnunlar. Bende orada doğum yapacağım inşallah ☺️
Susamtanem2 Gokce_gk_cn99 hem Çiğli eğitim araştırmaya gidiyorum hem de Ata sağlığa başladım Meltem hanım ama büyük ihtimal de ikisinden birinde yapacağım