Nilerkanc 17+1 haftalık gebeyim. Karnımda hani böyle kabız oluruz tuhaf bi buruk ağrı olur ya onun gibi ağrı oluyor. Ama çok şiddetli değil. Bu durumu yaşayan var mı cumsrtrsi kontrolüm var ama korkuyorum