Emine0404 Slm bayanlar ben çok telaşlı ve ilk deva hamilelik 🤰 geçiren bir anne adayım 8 haftalık olduk çok şükür dün doktura gittik göbekten baktı ama kalp atışını az dinleyebildim bide zor gördü normal mi sizce 👼🙇♀️
mmrv Emine0404 ben 10. haftaya kadar hep alttan muayne oldum. bebek kucuk oldgu icin karindan ultrasonda kalp atisi da kendisi de cok net belli.olmuo.
Emine0404 mmrv anladım teşekkür ederim korktum as duyunca sesini ultrosunda pek bişeyde belli olmuyor 🤷♀️