irorkay düzene girmediği sürece gelmez dakika takibi yapın on dk veya beş dkda bire düşünce gidersiniz hastahaneye evde çekmek daha iyi oluyo sancıyı. Ben suyum geldiği için gitmek zorunda kalmıştım suni sancı verdiler karnım çatlıycam gibi olup geçiyodu 6 saatte doğurmuştum şuan 2.nasıl olur diye merakla bekliyorum bakalım hayırlısı olsun hemen kavuşalım rahatlayalım inşallah ☺️