Merhaba sevimli anneler ☺️ Forumda bebek beziyle alakalı konuşuldu daha önce ama fikrim olmadığı için dahil olamadım . Şimdi de o paylaşımları bulamıyorum. Bugün bezlere baktım biraz bayağı pahalı ben molfiks ve sleepy arasında kaldım . Siz hangi bezi kullanıyorsunuz hangisini tavsiye edersiniz ? Tecrübeli anneler biliyordur artık hem kaliteli hem ekonomik olan hangisi ? Şimdiden teşekkürler yorumlarınız için.