irorkay Kızlar 38+3 üm. Kasılma tam olarak ne oluyor ağrılı mı? Benim bebek böyle bir yerini kaldırıyor şişiriyor. Karnımın bir yeri hep şiş şekilde. Ama ağrı vs yok. Bu kasılma mı?