Sevtugm 37+1 haftadayız. Kanama bende de oldu hatta kese etrafı epey kanlıydı. Ameliyat konusuna gelecek olursak doktorum en basit bir bademcik ameliyatında bile kanama riski var, risk her zaman var fakat kötüyü çağırma olumsuz düşünüp hamileliğini kendine zehir etme dedi. Ağrılara rağmen çok huzurlu bir hamilelik geçirdim. Bi zaman sonra dejenere olup küçülmeye başladılar. Doğumdan sonra takip edecek doktorum