Yeniyim Kızlar karniniz hangi aydan itibaren belli olmaya başladı?Benim 12+5 oldu karnım hafif belli ediyor ama şişlik diye düşünüyorum
cinardefnemoms Yeniyim 17+6 yım karnım çıktı göbektir diyodum ama bebekmis 🤣 oğlumda 6 . Aydan sonra karnım belliydi kızımda çok erken çıktı
Degisikkadin Melakya 2. Gebeliklerde erken cikarmis bende yeni ogrendim ic taraf ilk gebelikten dolayi genislediigi icinmis
Burcusumurcusu 14 haftalık ama dümdüz. Eşim sürekli ne zaman belli olacak diye soruyor stres yapıyorum endişeleniyorum :( boyum da kısa oysa, boyu uzun olanlarda belli olmuyor diye biliyordum
Prenses_annesi1 Aydan sonra birden büyümeye başladı 😂 onceden eşim dalga geçiyor du karnın çok küçük tel ali gibi bi çocuk doguracan galiba diye
Nidaaa28 Sblatc benimde üçüncü ayım yavastan cıkmaya basladı. Bebek olmadıgını şişkinlik oldugunu biliyorum elbette ama hosumuza gidiyor 🥰😇😂
Yamacin-Annesi Yeniyim 2 gebelikte erken çıkıyor diyorlar bence haklılar benimde ufaktan var dar giyince az bişey belli oluyor 🥰
marbling10 Yeniyim muhtemelen gazdır şişkinliktir. Ben o haftlarda akşam saatlerinde 5 aylık hamile gibi oluyordum ama sabah hiçbir şey kalmıyordu😅🤭 16 olduk şimdi yeni yeni çıkmaya başladı