anneyim_33 anneyim_33 annem aşı ol bari diyor hastalık çok yayılmaya başladı tekrar Allah korusun bulasirsa iyi olmaz diyor napicam.kararsizim siz naptınız
Sennaaaa Ben olmayı düşünmüyorum sebebi ise bebeğimiz ile ilgili ilerde ne olacağını üzerinde nasıl bir etkisi olacak onun bilinmemesi.. Allah hepimizi korusun inşallah duadan başka bir çözüm yok