Belacivciv ay normalde bile olsa ısrar ederlee, sağlığım için yapıyorlar biliyorum ama işte bazen de insan zor durumda kalıyor. Eşim normal şartlarda kızar onlara, kızar derken, kocaman kdın istese yer ısrar etmeyin der. Ama şimdi gebelik olunca o da yememi isteyecektir faydası için. O yüzden kendi tarafımda yalnız kaldım🤭😅