GlsmKeer benimde adetime 3 gün kala yapmıştım hatta testi silik çizgi çıktı birkaç gün sonra gittim keseyi gördü şükürler olsun şu an 17 haftalık istersen erken de gitme kan verme bekle birkaç gün direk keseyi gör cnm silik te çıksa o ikinci çizgi çıkarsa vardır