BadeLebiss Kızlar slm 36 haftalık hamileyim iki gün önce kontrole gittim doktorm 38 de alalım dedi ikinci gebeligim ilk gebelgm de 36 doğdum suyum geldiği için sezaryen oldm şimdi dünden beri ishal bulantı ve halsizlik yorgunluk var doğum belirtisi mi kızlar
Mesutnur15 BadeLebiss ayni korkular bende de var kizim 35 de gelmisti suan 35 haftaligim istemsizce korkuyorum stresden sanirim ondam oluyor
Huzurmelegim_28 BadeLebiss sağlıkla alırsın inşallah 37+4 gündüz bile uyuyorum hala ye iç uyu bu neyin uykusu bilemedimm bekliyoruz gelsinn diyee sadce bel ağrısı var biraz bekliyorum gelsin diye ama ne gelen ne gidenn var sağlıkla hayırlı gelsinlerr 🤯😖😒🤷♀️🥺 yan yatmaktan yanlarım acıyorrrrr 😖😖🤯