Dun doktora gittim hep kasiklarmda agri ve cis yapma hissi var iki merdiven cikamiyorm kasiklarima baski oluyor 3 cu ccgum ve ikisi sezeryan doktor bebegin kafasi asada erken dogum riskim var dedi ve bebek suan 977grm mis zayif dedi erken dogum nasil oluyor bn sezeryanliyim sanci faln mi olacak acaba cok korkuyorum bebegin ufakmis bide benim gibi olan varmi