Kayraninannnesi Gdizmen 39+2 de kontrolum vardı bendede tık yoktu 40 ı bekleyecektik ama ertesi sabah 39+3 te suyumun gelmesiyle doğum başladı 🤭 sizinki de beklemez bir an önce gelir inşallah 🤲