Miniktosbaa Merhaba hanımlar pazar günü aşı oldum kolumda hiçbir ağrı yok fakat koltuk altım elimi dâhi değiremiyorum aynı sorunu yaşayan varmı ?? ağrısından duramıyorum 🥴🥴