gokcekocyigit07 aysessozer çok erken, adete bir kaç gün kala ya da tamamen adet gecikmesi olunca daha iyi olur 👍
Smyrayldrm aysessozer cok erken bnce cnm bekle bır ıkı gun kalasıya yap 🌺negatıf cıkar uzulursun snra ama bekle erken bence
Mavi34 aysessozer çok çok.erken tabi yumurtlama döllenme olmuşsa bile daha birkaç gündür olmuştur bu kadar kısa sürede değerleriniz yükselmez acele etmeyin adete ıyce yaklaşınca kan verirsiniz
aysessozer Smyrayldrm negatif olursa erkenden üzülmek de istemiyorum dediğiniz gibi 😔 en iyisi beklemek o zaman 🥰
aysessozer Birgul bu zamanlarda çok sabırsız oluyor insan gerçekten 😀 insallah güzel sonuç alırım bende 🙏🥰
Smyrayldrm aysessozer tabıkıde cnm oyle olur uzulursun snra bıluyrm hepımız oyleyız sabırsız ama beklemek en guzel sey allhım ınslh sana nasıp eder cnm 🥰 guzel haberler alırsın ınslhh gununde ve vaktınde ınslhh cnm
aysessozer Smyrayldrm inşallah kuzum çok teşekkür ederim güzel dileklerin için 💜 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Ayseaydinn aysessozer bana hastanedeki laborant çıkabilir dedi ancak çıkmadı , reglim geçince evde idrar kaset test yaptım pozitif çıktı, çok çok erken gibi geldi bana biraz daha sabır🤗
aysessozer Destinaa bende öyle yapicam artık çoğu kişi çıkmaz demiş boş yere umutlanmak da istemiyorum şimdi
Gulceefe-00 aysessozer benim adete üç gün kala kan testi negatifti bu ay da olmadı artık deyip tedaviye başlayacaktım adet bir gün geçti olmayınca evde test yaptım pozitif çıktı o yüzden bence bekle adet geçince yap ki uzulmeyesin.
aysessozer Gulceefe-00 öyle yapicam bende kuzum inşallah bende adet günüm geldiğinde pozitif görürüm 🙏🥰