ozlemtemel en son 17 temmuzda göründüm doktora.O zamandan beri de doktorum şehir dışında.Pzt randevum var yine , iki haftada bir kontrole gidiyorum zaten.Dediğim gibi sorunsuz gidiyordu.Bir de bende fıtık olduğu için rahim büyüdükçe baskı mı yapmaya başladı anlamadım.Hayırlısı.Allah hepimize evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin