Arkadaşım ve kardeşi annesi hamilelikte sigara içtiği için Astım hastası, astım atağı geçirdiği bir anı görseniz hemen sigarayı bırakırsınız,
İlaca bağımlı yaşıyor, ilacı yanında olmasa oracıkta ölüme terkediliyor maalesef,
Ayrıca bebekte başka birçok probleme de yol açtığı doktorlar tarafından söyleniyor.
9 ay biraz sıkıntı çekin, biraz yardım alın,
Biraz sabredin, çocuğunuzun sağlığı için değmez mi?