36+1 deyim bugün post açmıştım nst ye gitsem mi diye. Hareketleri az hissediyorum diye doktor bi gir istersen demişti. Bende kararsızdım çünkü hep böyle oluyo. Ama insanın da ya bu sefer bişi varsa diye içini kurt yiyo resmen. Gittim. Sıfır sancı. Kalp atışları normal. Eve dönerken yolda hareket etmeye başladı. Hep böyle oluyo. Bütün gün dinliyorum dinliyorum. Yok. Doktora gidiyorum geliyorum hareket ediyo. Kaç oldu. Resmen benle oyun oynuyo bu kız 😄 şimdi de durmuyo karnımı yırtıp çıkıcak sanki. İsyanlardayım 😄 doğsa da rahatlasam artık 🙊