32+5iz bugun itibariyle😊 gebeliğimin başından beri tatlıya bir düşkünlüğüm hiç olmadı fakat son zamanlarda resmen cikolata aşerir oldum neden böyle bebek büyüdüğü için artan enerji ihtiyacından mıı yoksaa tamamen benle ilgili bir durum mu🙃yaşayan var mı böylee